Mmmm....

Ser inte alls fram emot denna dagen. Vaknade upp och mådde sämre än någonsin typ. Om sanningen ska fram så hatar jag att sova själv. Det är svårt att förstå att det kommer vara såhär nu. Att jag kommer gå och lägga mig själv varje kväll, hemma hos mina föräldrar. Innan the breakup sov jag aldrig hemma. Nu gör jag det. Svår omställning. Måste kännas för mina föräldrar som att få en dotter tillbaka.

Som sagt, tycker denna dagen kan vara över nu.
Och fan... jag saknar den där jävla ringen på mitt finger så jävla mycket va....

Jag mår skit nu men allt kommer vara värt det.

Jobba idag 7-13.30 så ska snart bege mig iväg. Som sagt... skönt att jobba för då har man att göra. Efter jobbet är jag är up for some tanning faktiskt, om vädret vill hålla i sig. Annars får vi se vad dagen bjuder på.

Puss&Kram
//Ippa



mmm :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0