Sista lediga dagen

Sen är det 3 jobbedagar som gäller. Som tur är slutar jag tidigt 2 av dem :) Oh, imorgon är det min födelsedag såg jag i kalendern. Hade jag faktiskt glömt. Ja, fylla år är inte särskilt speciellt längre om man säger så :) Fast aldrig fel att fira med nära och kära... och alla fina presenter. Jag gillar! Så... detta är min sista dag som 20... buhu :(

Idag ska jag bara slappa i solen, sen blir det träning ikväll. Muskelpass kl. 18-19. Hur skönt som helst ska det bli. Nu är jag tillbaka! Veckan som varit har jag inte orkat träna... har varit helt handlingsförlamad. Men nu så, nu är det dags att börja leva igen.

Ha en fin dag!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0