Sommar


Hur länge ska du vara ledig?

Ehm, idag också... sen jobb i 6 veckor... och sen 2 lediga veckor innan skolan. Längtar!

Hur många nyktra dagar blir det?

Så få som möjligt, förhoppningsvis.

Brukar du kolla in andra tjejers kroppar på stranden?

Jajamensan, det är godis det ;)

Kan du tända en grill?

Om jag vill... kan jag säkert. Men har nog aldrig gjort det förr. Män finns av några få anledningar, och detta är en av dem!

VIlka solglasögon kör du?

H&M

Går du osminkad om dagarna?

Ja, nu på sommaren eftersom jag är superallergisk och sminket bara rinner av ändå.

Är du cornetto eller piggelin-tjej?

Båda? :)

Vad är sommarens soundtrack?

Allt med fart i och som man blir lycklig av :)

Var åker du på semester?

Det återstår att se!

Andra sommarplaner?

Jobb, mys och fest med vänner!

Sommarens outfit?

Shorts eller kjol och ett slappt linne funkar alltid!

Hur håller du formen?

Äter med måtta á la viktväktarna. Äter dock för själen också. Man måste må bra :)

SPF – ett måste eller bara ruff o båg?

Inget direkt måste för mig och min spaggehud haha. Har jag SPF över 10 så får jag ingen färg överhuvudtaget, inte ens i Thailand.

Sommarens drink?

En strawberry daiquiri är somrig som få!

Vad kör du för bikini?

Haha jag äger faktiskt ingen bikini tro det eller ej. Den enda jag hade är typ... helt urtvättad och undanglömd någonstans.

Gå ut i Stockholm – hit eller bara turister?

De få gånger jag gått ut i stockholm så har det bara varit brats ute. Hate! Gayklubbar är bäst.

Hur sminkar du dig i sommar?

På kvällen sminkar jag mig ibland om det händer något speciellt... men då blir det mascara bara :)

Sommarens maträtt?

Grillat är godast! Det är feeling alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0