Sunday + "veckans"

Hej!
Igår blev det kalas med grillat och tårta för mina närmaste vänner. Det var mycket trevligt! :) Blev oerhört glad för alla presenter också :) Fiiina! :) Förfestade hos mig och drog sedan ut tillsammans med Emma och Louise. Det var kul så länge det varade, men sen blev jag ledsen och gick hem. Så kvällen slutade sådär... bättre lycka nästa gång! Blev påmind om hur mycket jag saknar... men såhär dagen efter känns mitt beslut fortfarande rätt och jag tänker på anledningen till varför det tog slut och då är det ingen tvekan om saken. Känner mig faktiskt ganska stark i det här och har aldrig ångrat det.

Vaknade upp av att Louise stirrade och skulle till stranden. Orka... sa jag och stannade hemma. Nu har jag legat i trädgården och stekt ett tag. Skönt! Tänkte bara ta en paus från solandet och skriva av mig lite, det är den bästa medicinen, right?

Ikväll ska jag gå en runda med Micca och snacka lite. Trevligt! Ledig imorgon också, grymt skönt. Sen börjar en vecka med 5 jobbedagar. Jobbigt, men nödvändigt. Lite nytta får jag göra också ;)

Veckoplanering
Måndag:
LEDIG. Stek? Träning kl. 18-19
Tisdag: Jag fyller 21 :) Jobba kl. 7-13.30

Onsdag: Jobba 7-16, Träning kl. 18-19

Torsdag: Jobba 7-13.30, Träning kl. 18-19

Fredag: LEDIG, läkaren kl. 8.40

Lördag: Jobba 7-16

Söndag: Jobba 7-16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0