This day....

Om 3 timmar kör vi igång för då är det Tivolirock som gäller. Maskinen kl. 13.15 och då vet jag vem som dansar. "För alla som inte dansar....". Sen de två andra som jag gärna vill se är "The ark" 23.15 och "Familjen" kl. 01.30. "För det snurrar i min skalle"... det kommer vi nog hålla med om just då vid den tidpunkten. Härlig dag kommer det bli! :) Mellan varven blir det stort förkrök hos mig. Bättre kan det inte bli. Alla mina nära och kära är hjärtligt välkomna :)

Nej... skumt det känns att jag ska börja göra vid mig snart... kl. 11 typ... fint!
//Ippa


Btw inatt drömde jag att jag fick barn men jag fick inte stanna kvar på BB för barnmorskorna. De sa att om jag stannade kvar så kunde de inte ha tillräckligt mycket rast. De mer eller mindre slängde ut mig från förlossningen så fort barnet hade kommit ut. Fan vad arg jag var när jag vaknade, haha. Ungen vägde 5000 g och var stor som ett hus. Jag brukar drömma sanndrömmar, men tycker det här kan.... lugna sig lite? Och bebisen får gärna vara en aning mindre! Haha, drömmar är roliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0