Vet inte vad jag ska säga...

Jag är ledsen för allt, för hur allting har blivit. Jag önskar jag gjort annorlunda, även om jag trivs som det är nu. Jag hatar att såra någon jag tycker om. Det känns för jävligt. Men jag är väldigt glad över att ha kommit ut ur garderoben, så att samma misstag inte görs denna gång. Nu ska allting bli annorlunda och jag ska börja mitt nya liv. Jag hoppas att alla mår bra i slutänden och att detta var ett beslut som alla inblandade kan titta tillbaka på med ett leende någon gång senare i livet.

Jag vill bara att alla ska vara lyckliga och glada och kunna ha glädje av varandra. Just nu är det väldigt svårt.

Jag känner mig fri och det var många kilon som föll från mitt bröst när jag berättade sanningen så som den är. Nu kanske jag snart kan börja leva mer normalt och inte i en lögn som tidigare.

I love you more than words can say and I miss you like crazy.
//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0