En torsdaag

Vilket innebär ledig i 3 dagar nu :) Introduktionen idag gick bra. Jävligt långtråkigt dock men roligt var det väl inte meningen att det skulle vara heller. Hemma nu till slut i alla fall, kändes som det aldrig skulle hända där ett tag... och nu ska jag packa ihop mina stuffs och sen bege mig till gymmet. NAJS! Deprimerande eftersomd det är superfint väder... men jag ligger ju i hårdträning nu :) Senare ska jag hem till Mim och umgås med henne och Carro. Imorgon väntar förberedelser inför en stor fest som vi ska ha hemma... mellan 150-200 pers kommer. Kommer bli riktigt riktigt roligt tror jag :)

Ha en trevlig helg. Tror inte vi hörs sådär jättemycket mer nu på några dagar. Bara att få fram sittplatser till 200 pers... det är en utmaning det :)

Ha det gött!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0