helgen i sin helhet + "veckans"

Fredagen: Fika med Mim och sen utgång med flickorna (och grabbarna) som dessvärre aldrig blev någon utgång. Tråkigt skitväder och jag kände mig bara skabbig. Usch! Gick och la mig i hysad tid och fick en del gjort dagen efter iaf, så då kändes det bra :)
Lördagen: Städade massa hemma och sen kom Dagge och vi käkade mumsig mat. Sen hem till Berat för att kolla England - USA. Höll på USA såklart och kryss blev det allt. Bra för dem! :)
Söndagen: Har inte gjort ett skit hittills... sitter fortfarande med slappekläder och håret åt alla håll. Ska snart iväg och göra lie nödvändiga inköp... sen får vi se hur kvällen blir :) Nu väntar fyra dagars jobb...

Veckoplanering
Måndag:
Träning (Indoor walking 45 min), Jobba 15.45-22.15
Tisdag: Jobba 7-16, Träning (Step 60 min)
Onsdag: Jobba 8.30-11.30, Träning (Indoor walking 60 min)
Torsdag: Jobba 8.30-16.30, Träning (Gym)
Fredag: LEDIG, förberedelser inför lördagen...
Lördag: Fest med 150-200 pers sen utgång på kvällen
Söndag: C H I L L A !

Kommer att ha och göra denna veckan ser det ut som. Men jag gillar det! Den rastlösa själ som jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0