Hemma igen.

Hemma nu igen, lite smådeppigt. Haft en kanonhelg iaf :) Tackar Yaz för att jag fick bo hos honom :)

Kom dit på torsdagen, chillade och käkade och planerade inför festen. Fredagen var det festdags, var kul så länge det varade så att säga :) Sen lördagen... städning typ hela dagen och bio med Yaz och hans friends på kvällen. Robin Hood blev det, den var sevärd. Sen idag var det bara kliva upp och bege sig till stationen för att ta bussen hemåt. Jävligt tråkigt, måste jag säga.

Och jag har gjort illa mitt finger. Har aldrig sett så mycket blod. Nästan.

Veckoplanering
Måndag:
Jobb 7-16
Tisdag: 15.45-22.15

Onsdag: LEDIG

Torsdag: Jobba 7-13.30

Fredag: Jobba 7-13.30

Lördag: LEDIG, Kalas för mig :)

Söndag: LEDIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0