I did great...

Jobbet gick bra. Solade lite i trädgården och stack hem till Micca och lekte med henne och Lion. Eller ja, mest Lion :) Sen begav jag mig direkt till träning för 60 minuter Indoor walking och det var svettigt värre i värmen kan jag lova. Älskar det! Nu har jag ätit tråkig mat... fil och flingor. Har inte ens ätit någon riktig mat idag. Bara massa skit! Ge mig makaroner och köttbullar, som Jemsie skulle sagt.

Nu ska jag in i duschen och sen bege mig hem till Dagge. Imorgon är det jobb 8.30-16.30. Segt värre om vädret tänker hålla i sig. Sen kanske det blir ett besök hos Mim efter det iaf :)

Naej.... en liten dusch sen är jag på G igen :)
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0