I feel like shit...

Fest här igår :) Riktigt lyckat blev det. God mat, tequila, groggbuffé och sen utgång på Bånken. Riktigt kul :) Trodde dock att jag för en gångs skull skull gå ut med alla mina tjejer, men så blev det inte denna gången heller. Vi pratade om det innan på kvällen... att vi aldrig lyckats gå ut allihopa samtidigt. Lite halvjobbigt är det.

Sen sov Maria, Louise och Carro här. Vaknade tidigt och gick ner på gården och käkade rester från igår. Fint det!

För övrigt mår jag som en påse sopor idag. Känns som mitt huvud ska sprängas... orkar inte göra någonting. Känner mig nedstämd, orkar inte ens öppna käften och svara i telefon.

Jag vill bara vara för mig själv ett tag. Gärna en dag eller så.
Hörs.
//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0