It's a great day

Hej!
Idag har varit en bra dag :) Fint väder och allt! Har varit på MVC idag med och bland annat haft föräldragrupper. Otroligt fantastiskt kul! Blir att man längtar efter egna knoddar nu! Men jag, eller vi ska jag säga, har kommit fram till att var sak har sin tid. Men jag måste erkänna att jag längtar :)

Slutade klockan 15 och begav mig sedan hemåt för lite käk och utomhusvistelse med Gaston. Nu blir det strax en promenix. Har en inflammation så får inte anstränga mig mer än vad en promenad gör. Lite tråkigt nu när jag tänkt ta de sista 5 kilona. Bläää =/ Men ja... hoppas att det blivit något bättre nästa vecka så jag kan träna 1 eller 2 pass åtminstone.

Ledig imorgon. Obeskrivligt skönt. Ska leka med Maria och Micca :)
//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0