Questions

Lever du med något som du ångrar?
Ja, många saker. Men försöker blicka framåt istället för bakåt.

Vart ser du dig själv om ett år?
Som nybliven sjuksköterska.

Vad betyder mest för dig?
Familjen och vännerna

Singel eller upptagen?
Busy

Vill du ha ett förhållande?
Ja, och jag har turen att ha det också :)

Redo att gifta dig?
Njae... men om några år så!

Vill du ha barn?
Ja, när jag känner mig redo för det.

Är du religiös?
Nej, helt tvärtom... tar avstånd från allt som har med religion att göra. Dock respekterar jag människor som är troende så länge det inte går ut över mig.

Vad tycker du om homosexuellt giftemål?
Tycker det är kanon. Kärlek är kärlek.

Rasism?
Är för människor med lågt IQ.

Abort?
Är för abort i alla lägen eftersom kvinnan har rätt att bestämma över sin egen kropp och sitt eget liv.

Krig?
Religionens fel.

Slåss?
Tråkigt tycker jag...

Om du fick välja vilken bil som helst, vilken skulle det bli?
Funderat på det många gånger... svaret är... "vet ej".

Vad tycker du är avtändande?
Listan kan göras lång... överdrivet dirtytalk flabbar man bara åt iaf...

Vad attraherar dig?
Spontanitet. Överraska mig :)

Vad tror du gör ett bra förhållande?
Tillit och en extremt bra vänskap.

Vad tror du förstör ett förhållande?
När man tar varandra för givet.

Ett minne som du saknar mycket?
Vissa barndomsminnen

Bästa händelsen under veckan?
Förrgående vecka då alltså... ja det borde vara lördagen med all fest som den innebar :)

Förlåter du för lätt?
Nej, det kan jag inte påstå. Men jag är inte långsint heller...

Favorit dricka?
Beror på vid vilket tillfälle... men coke en varm sommardag säger jag!

Festar du mycket?
Absolut, världens bästa sätt att bli kvitt all ångest och bara leva livet.

Vad tycker du om droger?
Jag är emot droger när de tar över människors liv och när personer inte kan hantera det. Annars anser jag att droger inte förstör mer än vad sprit gör. Har alltid tyckt det är konstigt att folk är så himla "på" när det gäller alkohol men så himla konservativa när det gäller droger. Trams tycker jag.

Hur mycket fyller du nästa gång du fyller?
21 i Juli - lammkött!

Saknar du någon?
Ja, alldeles för ofta

Är du kär eller tycker du om någon just nu?
Fortfarande kär efter snart 5 år.

Är pengar nyckeln till lycka?
För tillfället - definitivt... i längden har det ingen som helst betydelse...

Senaste missade samtalet?
Dagge

Sista personen som du ringde?
Mamma

Vad står det i ditt senaste meddelande?
"Ska du träna ikväll gumman?"

Har du kysst någon den senaste veckan?
Ja :)

Vad lyssnar du på?
Lite tranceremixer...

Vad har du för planer för kvällen?
Träna och sen bara slappa...

Vad irriterar dig?
Mig själv just nu, som fan faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0