Så kan det vara...

Vill börja med att säga att om jag inte svarar på sms eller att en telefonröst säger "detta nummer är inte aktivt" när ni ringer till mig så är det för att jag för tillfället inte har något abonnemang. Mitt nummer kommer jag få tillbaka tidigast den 8 juli men kommer dock ha ett tillfälligt nummer inom en vecka. Så nu vet ni, ni kan alltid ringa hem till mig eller till Dagge, då når ni mig oftast :)

Idag har varit en slapp dag. Har spenderat dagen tillsammans med Micca och Lion hemma hos dem. Solat, busat och fikat :) Sen stack jag hem och direkt till träningen. Blev Step/mage/rumpa idag. Rättså tråkigt pass idag...

Imorgon är jag också ledig... så det blir umgås med vänner eller liknande.

Hörs imorgon!

//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0