Sooool

Jag älskar detta vädret. Jag är så gjort för att vara avklädd ;) Neh, skämt åsido. Men jag antar att jag är född i helt fel land! Så här vill jag ha det 365 dagar om året. NU!

Var i stan med Maria en sväng imorse. Käkade, satt på soltrappan och sprang i affärer. Sen stack jag hem till Micca och hade det ball med henne och Lion. Sen stack jag hem, gjorde mat och här befinner jag mig nu.

Dagge kommer snart hit. Vi får se vad kvällen bjuder på :) Imorgon är det ta det lugnt sen SATC the movie 2 på kvällen. Som jag längtat! Hört delade meningar om den... de flesta tycker nog att den är sämre än både serieavsnitten och "ettan", men dålig kan det knappast vara. Det är ju SATC vi snackar om! Mmmm "So Ippastyyyle" ;)

Jag har fått fräknar. Skoj.
//Ippa

Kommentarer
Postat av: S

Har fixat det här med paintgrejen nu. Jag har skickat sms men du verkar inte ha lust att svara, eller så har du väl blivit av med mobilen, igen ;) Jag är hur som helst hemma mellan 14-18 imorgon. Men ring gärna innan. Jag fixar bullarna, du fixar det andra ;)! PUSSSSS

2010-06-04 @ 20:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0