VV imorgon...

Har ångest inför imorgon då jag ska till VV (viktväktarna)... antar att helgen har bidragit till en paus i min viktminskning ;P

Men... 7 kg till ska bort kommer jag säga imorgon då det är dags att sätta upp ett nytt mål. Sommaren kommer bli jobbig men desto lättare med alla jordgubbar jag har till hjälp (0 points). Ser riktigt mycket fram emot att bli 7 kilo lättare. Och vill man gå ner är det bäst att bygga muskler... så det försökte jag mig på idag då jag gick på ett pass som heter komplett muskel. Det är inte nådigt vill jag lova. Imorgon blir det step... kul! Insåg just dock att jag borde bo själv eftersom min kära faders hem inte är någon stödjande miljö för viktnedgång... särskilt inte eftersom vi hade kalas för nästan 200 personer i lördags... kan ni tänka er maten som blev över? Usch... men men... imorgon börjar allvaret och då blir det ingen pastasallad inte!

Buhu... jag fasar verkligen inför imorgon samtidigt som jag ser fram emot det.
Here we go... 7 kilo... Vet inte vad konsultenten kommer säga om det eftersom jag ligger i mitten på BMI-skalan och efter en viktminskning på 7 kilo till är nästan på gränsen till underviktig. Tanken är väl att ha några kilon tillgodo så att det inte gör så mkt om jag någon gång skulle gå upp 1-2 kilo.

Kill me.
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0