Ein Söndag

HAJ! :)
Jahapp, fredagen var bra... men inte lika bra som vanligt. Var jetlaggad och trött och hade för dålig fylla. Men men det fixar vi tills nästa gång ;)

Igår jobbade jag hela dagen och himmel vad trött jag var... men det är sånt man får ta :) Det gick bra ändå! Sen på kvällen var jag och min älskade pojkvän och käkade trerätters hos några bekanta. Mycket gott var det! :) Gick dock hem tidigt och somnade klockan 11. När ska man kunna ställa om sig till en normal dygnsrytm? Sov i alla fall 11 timmar inatt och det var välbehövligt.

Idag... ja ni.. göra vid mig först och främst sen städa mitt rum. Sen ska jag nog träffa Carro en sväng som har kommit hem från Norge för gott :) Det gillas!

Veckoplanering
Måndag:
Tenta (hela dagen... nice), träning

Tisdag: Skola (förmiddag) och praktik (eftermiddag och kväll)

Onsdag: Praktik (sista dagen) och slutbedömning (hjälp...), träning

Torsdag: LEDIG, öppet hus hos svärfar som fyller 60, träning

Fredag: Utgång maybe?

Lördag: Utgång maybe?

Söndag: Fira påsk med släkten



Ja, träning för första gången imorgon på 7 (!) veckor... shit herregud jag kommer nog dö...
//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0