Beautiful....

Det finns en människa på denna jord som verkligen förtrollar mig. När jag ser dig blir jag varm i hela kroppen. Du är en fantastisk människa, både till det inre och det yttre. Det är nog din personlighet som gjort mig beroende. Du är vacker hela du. Du är så förbjuden, vilket gör allt oemotståndligt.
Jag har nog mest förnekat det - att jag gillar dig. Men våra liv går inte riktigt ihop, så är det. Du har ditt och jag har mitt. 
Din sjuka humor är precis som min, ditt leende får vem som helst på denna jord att smälta. Gud vad patetiskt detta låter men det låter sjukt när man försöker beskriva något som egentligen inte går att beskriva i ord.
Du är en väldigt "störd" människa och det gillar jag starkt. Jag har alltid gillat människor som struntar i vad alla andra tycker och kör sitt eget race. Älskar människor som kan stå för sin åsikt i vått och torrt och ALDRIG backa för någonting.
För min omgivning har du länge varit en hemlighet. Det är vissa omständigheter som gör det, trots att vi bara är vänner. Töntigt egentligen, vad har jag att dölja? Nej, absolut ingenting. Du säger att du tror att folk ändå vet och säkert är det så.
Jag kan inte säga att jag är kär, jag är bara helt förbluffad.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0