En liten livsrapport

Märkligt hur livet bara kan vända om på en sisådär två veckor. Det är från och till, precis som en jäkla on-offknapp. De senaste två veckorna har jag mått sämre. Klart det har sina anledningar, men guuud jag vill inte känna såhär. Ut och röra på mig är det enda som hjälper, och då är det bara tillfälligt. Jag orkar knappt träffa någon nu överhuvudtaget. Vill bara fokusera på mig själv och det som behövs göras i skolan och så. Det går bra så länge det är jag, arbetet och lite motion då och då. Idag har jag redan varit ute och gått 3 gånger. Den tredje gången insåg jag att jag nog borde sprungit en timme eller så istället, men det är lätt att vara efterklok.

Mår i alla fall väldigt väldigt bra när jag är med min älskade m2b. Han är mitt liv och mitt allt. Men nu är han i Göteborg. Det är sjukt hur beroende man kan vara av en människa. My drug, my cocaine!

Idag har dagen bara gått i pluggets tecken... och lite käk och trams med J. Nu; eurovision song contest. Heja Moldavien! :)

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0