Hello you...

Nu var denna veckan slut. Festade igår med min flickor. Det var trevligt. Dåligt musik dock. Är alldeles för ung för att dansa till Michael Jackson och "Summer of 69". Gillar det inte alls. Makes me sober....

Idag mår jag bra, inte bakis. Skönt. Ska sätta igång med mitt plugg sen ska jag hem till Dagge. Praktik denna veckan... lite småjobbigt men kul ändå. Sen skola på fredag.

Veckoplanering
Måndag:
Praktik 7-16, Träning (Indoor walking) kl.18-19
Tisdag: Praktik 7-16, Träning (Gym) kl.18-19

Onsdag: Praktik 7-16, Träning (Gym) kl.18-19

Torsdag: Praktik 7-16, Träning (Indoor walking) kl.19-19.45

Fredag: Skola 9-12 (Case), Passa hunden (ska kastreras), Plugga

Lördag: Plugga

Söndag: Plugga

Jobbig vecka, längtar tills den är över. Längtar tills skolan är över... 24 dagar kvar tills någon veckas ledighet. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0