I feel like shit

Praktik imorgon... jobbigt... och kul på samma gång. Hoppas allt går bra, och hoppas att jag hittar framförallt. Min handledare sa att jag kunde börja en timme senare (klockan 9) imorgon eftersom det var första dagen. Schysst! Han verkar trevligt, hoppas han är det i verkligheten också och inte bara på andra sidan luren :) Handledaren är ALLT under en praktikperiod. På min psykiatripraktik mådde jag skit, och det var för att handledaren utstrålade att jag var en liten jävla skit också. På BB längtade jag tills nästa dag, det är så det ska vara. Trodde hela tiden innan jag började min psykiatripraktik att det var inom psykiatrin jag skulle jobba när jag var färdig. Men nu - aldrig i livet, fy fan. Bad memories. Jag trivdes bra med patientgruppen men när jag tänker psykiatri tänker jag bara på hur fruktansvärt illa jag blev behandlad. USCH! Hoppas vårdcentral blir en bra praktikperiod nu! Tror det är ett väldigt varierat arbete - det gillar jag. Jag gillar rutiner, men även när det händer väldigt mycket. Men som sagt, handledaren är allt så det är det de hänger på!

Imorgon klockan 08 ska jag köra hemifrån i alla fall. Spännande! :) Känns dock som att jag inte kan någonting, men det kan man ju faktiskt när man tänker efter.

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0