Ja?

Jäkla påhitt det där med rubriker.
Oh well... blev en timmes promenad med mamma istället. Skönare än ett indoor walking pass när man har sprängande huvudvärk. Känns som huvudet väger cirka 50 kilo, minst. Nu ser jag fram emot en lång härlig dusch :) Och sen kanske glo på något bra tvprogram.

Jag och en arbetskamrat snackade tidigare idag om ytlighet. Hon påstod själv att hon är väldigt ytlig, och det kan jag väl hålla med om. Sen började vi prata om huruvida jag var ytlig eller ej men jag kom inte fram till något vettigt svar. Jag är väääldigt ytlig fast på ett annat plan verkligen INTE. Jag köper svindyra produkter - check. Jag vaxar HELA kroppen var 6:e vecka - check (det enda jag INTE vaxar är... ansiktet och ryggen). Däremot köper jag inte märkeskläder direkt... jag köper det jag tycker är snyggt... om det är h&m eller gucci spelar ingen roll (men helst h&m då va...). Ibland kan jag lika gärna gå och handla i mina superurtvättade intersport-joggingbyxor från 1996... för att en annan dag gå dit i kavaj.

Ytlig eller ej... snygg är jag i alla fall, både i joggingbyxor och i klänning.
//Ippa

Ps! EGOBOOST! Jag är faktiskt jävligt attraktiv... även om jag själv tycker jag väger sisådär 10 kg för mkt. Men ska jag bli av med det får jag nog sluta träna och leva på sallad (Maria; läs RUCCOLASALLAD!;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0