Mmm....

DAGENS VILL HA: En fet fest hade inte varit helt fel...
DAGENS KLÄDSEL: Sitter i handduken just nu..
DAGENS SMINK: Inget alls, har inte sminkat mig idag (natural beauty!)
DAGENS FRISYR: Uppsatt i klämma
DAGENS HÄNDELSE: Har inte hänt sådär jäkla mycket kan jag påstå ;P
DAGENS LÅT: "Det snurrar i min skalle"
DAGENS PLANER: Dagge kommer hit, äter kyckling, kollar film och somnar
DAGENS SAKNAD: En av mina bästa vänner, love you love you love YOU!
DAGENS DUMMASTE: Att jag påbörjade mitt arbete men inte fick ett skit gjort
DAGENS SJUKA: att jag vaxade benen och glömde det ena....
DAGENS DROG: Har inte drogat något idag alls.
DAGENS ROLIGASTE: Sandra som är en MILF!
DAGENS FAVORIT: Jag själv
DAGENS KÖP: Det enda jag köpt är frallor imorse till mig och Maria och bensin till bilen. Kul!
DAGENS GODIS: Inte än...
DAGENS HUMÖR: Lite småledsen, av olika anledningar
DAGENS ORD: F I T T A !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0