Mmmm...

Matvanor:

Bästa maträtt? Thailändsk... kyckling med röd curry och citrongräs, osså ris till det! MMMM!

Bästa dryck? Beror på när... vatten, eller coke

Hat dryck och maträtt? Hatmaträtt är nog omelett.. så grymt äckligt! Hatdryck är vanilla coke ;P

Bästa alkoholdryck? Imagine... en riktigt god mojito på sommaren! ÅH!

Använder du smör på smörgåsen? Ja, hallå...?
Smågodis eller färdiga påsar Smågodis please

Favoritglass? En fet magnum :D
 

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Jag säger pass på denna

Har du mer skor än kläder? Neh

Favoritplagg? En riktigt snygg tunika till leggings

Hatplagg? Ogillar byxor riktigt mycket men har börjat använda det mer och mer...

 

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Pluggar, till sjuksköterska

Vad vill du bli? Barnmorska, mitt drömjobb

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Jadå, mer och mer för varje dag som går

Är lönen viktigast? Skiter la i lönen...

 

Boende:

Lägenhet eller hus? Båda?

Framtidsplaner med boende? Köpelägenhet tillsammans med min pojkvän

Litet eller jättestort? Drömboende? Lagom är bäst? Ett lite lagom hus, modernt... inte mitt i skiten men ändå nära till stan, och stor trädgård (som inte jag sköter...)

Landet eller mitt i stan? Varken eller, men skulle jag varit tvungen att välja... mitt i stan

Mysigt eller sterilt? Mysigt?

 

Lite allt möjligt:

Har du barn? Är otrohet okej? Nej jag har inga barn..... nej, absolut inte. Otrohet är till för ointelligenta stolpskott

Älskar du någon? Älskar min familj och mina vänner mest av allt på hela jorden <3

Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? Dum fråga. Ja, det skulle jag vilja säga att jag är. 

Tycker du om att dricka dig full? Ytterligare en dum fråga. Klart jag gör, då mår jag som bäst

Hemmafest eller krogen? Krogen, hemmafester är till för orutinerade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0