Ny vecka :)

Hej!
Nu är det ny vecka åter igen. Känns som jag skriver det varje dag. Går så sjukt snabbt! Varit på praktiken idag hela dagen. Ska vara där 3 dagar till nu fram till torsdag. Sen blir det tentaplugg fredag, lördag, söndag och måndag då jag är ledig. Brukar alltid känna mig superstressad men det gör ja inte denna gången. Skumt.... men jag resonerar som så... att jag har klarat allting hittills... så varför inte denna gången? Gäller att inte vara så dramatisk helt enkelt. Jag är la ingen nörd heller... känns däremot störigt att typ 90 % av människorna i min klass skriver om sin tenta i sin facebookstatus hela tiden... that's damn overkill... herregud, chilla ner människor... det är bara skrattretande :) Folk verkar tro jag är slarvig som alltid är ute i sista sekunden och att jag inte får lika bra betyg som dem. Sanningen är att jag alltid har minst lika bra som "pluggisarna" om man får kalla dem så... trots att jag inte stressar sönder :) Känns faktiskt riktigt bra. HA! In your face!  Ni i klassen som läser detta och känner igen er... lev livet och sluta lev för skolan. Om ett år börjar det riktiga allvaret... och då kan man inte leva livet iaf... då ska man jobba jobba jobba och typ aldrig vara ledig. C H I L L A  M E D A N S  N I  K A N ! Okok... det ÄR stressigt.. men man behöver inte göra det ännu stressigare än vad det redan är :)
Nu har jag iaf nyss varit på träning. Sjukt nice var det, nu är jag som en ny människa igen :) Ska snart in i duschen sen blir det ta det lugnt ikväll. Har inte skrivit något på tentan än. Ska göra det lite imorgon och någon timme varje kväll fram över... sen har jag ju som sagt 4 hela dagar på mig. Soft! Ska plugga inför slutbedömningen också som även den är nästa tisdag men det fixar sig i helgen :)
Ha det gott!
//Ippa

Kommentarer
Postat av: P

Men det är väl ingen större skillnad att skriva om plugg och tenta på sin facebook status än att skriva det här i en blogg? Då tänker man ju på det oavsett. Eller hur?

2010-05-25 @ 17:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0