Saturday

... night fever? Nej inte direkt. Idag blir en lugn dag. Ska göra färdigt min hemtenta nu i helgen så det blir väl mest fixa med det. Annars kanske det blir lite utomhusvistelse också om vädret håller i sig. 
Gårdagen var bra :) Var först på stan med Micca på morgonen och sen stack jag hem och pluggade för att sedan dra till stan igen och träffa Mim. Efter morsdagspresentinköp och fika på Fenix så drog vi hem till henne. Jag säger bara.... ni skulle bara veta vilka sexiga planer vi har inför sommaren, hoho. Vi kommer äga! Right?
Drog hem och blev bjuden på en subwaymacka av Dagge och vi kollade på SATC the movie. Grym är den! Vill se 2:an NU! :) Gick och la oss ganska tidigt... och nu har han stuckit till Göteborg. Funderade på att hänga med men kändes knappast lönt p.g.a vissa omständigheter. Blir nästa helg som kommer och det kommer bli AWESOME! F, M och J gon' rule that motherfucking city. Ska hur som helst bli hur gött som helst att komma härifrån :)
Nej... nu ska jag cykla hem till mami och äta god frukost. Sen plugga såklart. Åh vad jag längtar till den 9 Juni så jag slipper detta skitet!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0