Sometimes...

Ibland är det väldigt skönt att komma till insikt, om vilka som är ens vänner och vilka som inte ens i nääärheten är värda det. Jag har en princip när det gäller mina vänner... jag umgås bara med folk som ger mig något. Människor som ger mig lycka och förtroende. Vänner som ger mig så mycket lycka att jag verkligen VILL vara där för dem i alla de svåra situationer som vi människor har en tendens att hamna i. Den vänskapen är ovärderlig. De vänner som ständigt gör mig ledsen och besviken... och som dessutom inte ens försöker... de vännerna kan jag lika gärna vara utan. När vänner kostar mer energi än vad jag får av dem... jag då är det inte ens värt det.
Jag har alltid varit den som satt mina vänner i första rummet. Som värderar de nästan onödigt högt. Partners har ALDRIG kommit först, aldrig. 
Så mina vänner... jag älskar er till månen och tillbaka... glöm aldrig det.
Bros over hoes, alltid alltid ALLTID!
Ps! Jag hatar verkligen tvättäkta tofflar. Sådana människor har inte i mitt liv att göra.

Kommentarer
Postat av: Micca

Och jag Älskar diiiig skatt <3

2010-05-29 @ 11:28:57
URL: http://miccii.blogg.se/micca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0