Söndag

Gud vad helgerna går fort... alldeles för fort tycket jag :( Ser dock fram emot en ny vecka i Osby. Ska börja ha lite "egna" patienter nu denna veckan så det blir spännande! :) Har den första imorgon.

Annars idag har jag mest sovit/vilat och varit ute på jysk och apoteket med mamma. Köpte lite smått och gott, behövliga saker. Nu ska jag snart äta och sen blir det hem till Dagge och förebereda inför morgondagen. Blir 3 dagar nu i Osby, sen ledig på torsdag (kristi himmelfärd) och sen praktiserar jag på fredagen med. Sen på lördagen blir det bredvidgång på mitt blivande sommarjobb. Exciting! :)

Veckoplanering
Måndag:
Praktik 8-16, träning 18-19
Tisdag: Praktik 8-16, träning 18-19

Onsdag: Praktik 8-16, träning 18-19

Torsdag: LEDIG, åka till Nova i Lund med Dagge

Fredag: Praktik 8-16

Lördag: Jobba (bredvidgång) 7-16

Söndag: -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0