There's a difference!

Hej alla!
En seg dag idag faktiskt men nu är jag äntligen hemma. Nu ska jag göra lite arbete sen titta på Dagge när han spelar match. Hoppas det går bättre än när jag kollade sist ;)

Och jo, det är skillnad på att skriva om sitt arbete på bloggen än på facebook. Det anser jag iaf, eftersom bloggen är för min egen skull. Jag har den för att skriva av mig helt enkelt. Man behöver inte gå in på någons profil på facebook för att se deras statusuppdatering vilket innebär att man läser vad den andra sysslar med vare sig man vill eller inte. Här går folk in för att de vill läsa vad jag har skrivit. Där är skillnaden. Sen uppskattar jag att folk vågar stå för vad de säger (dvs skriva VEM de är som kommenterar mina inlägg). Feghet är det värsta jag vet.

Till något annat... har från och med nu bokat upp varenda dag i sommar. Har massor att göra - massa skojjigheter. Riktigt roligt! :) Kommer bli en kanonsommar. Det slår jag vad om :)

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0