Saturday

Älska helg! :) Igårkväll var jag och mannen på idrottsplatsen, på löparbanorna. Jag har sagt det innan och jag säger det igen - det är verkligen där jag hör hemma och mår bäst. Löpsteget var väl inte ens i närheten av vad det har varit - men det var riktigt kul åtminstone! :) Idag har jag verkligen en sinnessjuk träningsvärk. Explosiviteten tar verkligen på musklerna. Trodde knappt jag skulle komma upp ur sängen idag. Men det gjorde jag, som tur är. 

Efter träningen så hade vi fredagsmys med massa gott. Skönt. Älskar verkligen att slappa nu för tiden. Hade det varit för ett år sedan hade jag haft panik.

Ikväll är det Sensation White i Köpenhamn. Mår så jäkla dåligt över att jag inte är där, för jag vet vilken sjukt mäktig upplevelse det är. AH! Vet inte ens varför jag inte är där... men med tanke på träningsvärken så kanske det har en mening trots allt, haha :)

Nu blir det stan med mannen min. Ska handla lite nödvändigheter och en present till min papi eftersom det är fars dag imorgon :) Det är de värda tycker jag! Så imorgon blir det fika hos honom, ska bli mysigt :)

Näh... kanske skulle ta och göra vid mig?

//Ippa

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-11-13 @ 11:10:46
URL: http://jaevlafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0