Tenta nr 1 + 2 av 3

Yes... 1 to go! Läkemedelstentan kändes kass. Som vanligt. Matta är inte min grej och de andra 2 läkemedelstentorna vi haft har jag aldrig klarat på första försöket så förväntningarna är inte särskilt höga. Får reda på om jag klarat den eller ej nu i eftermiddag. Den andra tentan som handlade om lite mer tekniska saker kändes väl hyfsat. Men även den är man tvungen att ha 100 % rätt på så förväntningarna är väl inte särskilt höga där heller :) Jaja... nu lägger jag det bakom mig... ett tag iaf. Ny tenta på fredag och den har jag inte alls lagt särskilt stort fokus på. Det får bära eller brista helt enkelt. Tur det finns omtentor :)

Resten av dagen; plugg, skype-date med Carro och sen handboll ikväll. HEJJA IFK!

Puss&Kram
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0