Tristess

Senaste:

Film du såg:
  Det var Saw i 3D med Micca. Sjuk film.

Mat du åt: Macka med skinka

Kram:  Idag av min kära pojkvän

Puss: Av min älskade innan han skulle träna

Sexet: Ja, än finns det inget spindelnät där nere ;)

Resa: Turkiet med Maria :)

Dröm: Imorse... hann somna om och drömma emellan snooze nummer 1 och 2

Person du träffade: Mamma

Personen du pratade i telefon med:  Micca

Gången du var utomhus: Från träningen och hemåt

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ojdå, vet i fan om det någonsin hänt :P

Saken du köpte:  Hmm... vet faktiskt inte


Allmänt

Ska bli skoj: Att det snart är helg

Ska inte bli skoj att: Vakna imorgonbitti och skriva på C-uppsatsen

Sparar till: En kryssning som vi bokat 2011 :)

Pålägg som gäller: Jag gillar kött. Rökt skinka helst... men ibland kan det vara gott med ost, men försöker låta bli... för figurens skull ;)

Önskar att jag var bättre på: Att se mer positivt på tillvaron

Dagens dryck: Vatten

Vad saknar du: Några av mina vänner som ja inte träffat på länge <3

Vad har du gjort idag: Skrivit uppsats med Maria och tränat (Indoor walking)

Brukar du svära mycket: Haha ja jag svär typ hela tiden

Hur tidigt stiger du upp: Beror på men nu brukar det bli 8.30 ungefär

På helgerna: Tidigast klockan 10... gärna vid 12 någon gång :)

Hur många timmar sover du per natt: Alldeles för få...

Vem är snyggast i världen: Min pojkvän och det säger jag inte för att han är min pojkvän, utan för att han är förbannat snygg. Det har jag alltid tyckt.

Vad är det för veckodag: Tråkig torsdag ;P

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Förra sommaren? En resa till Aiya Napa, Cypern var det nog.

Längd: 168 cm

Vikt: Pendlar mellan 61-62 (Målvikt 58, heja heja)

Mig själv med tre ord (just nu): Just nu väldigt avtrubbad, trött och mysvillig

Jag ville bli när jag var liten: Veterinär och barnmorska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0