Fatass

Är så fruktansvärt trött på mig själv nu. Jag orkar inte ta tag i någonting. Träningen börjar faktiskt gå awesome nu och det känns sjukt bra. Inte bli sjuk nu, nej nej nej! Då skulle jag hellre dö.

Dock försvinner inte de sista 5 kg. Störigt men sant. Har bestämt mig nu för att ta tag i dem, bli en duktig viktväktare igen. Längtar som in i. Ringde till dem idag och ska komma på möte klockan 12 på fredag. Jag gillar inte när min vikt börjar på en 6:a, även om det var cirkus 4 år sedan den faktiskt började på en 5:a. Men detta är inte riktigt jag. Hormoner och annat ställer till det för mycket helt enkelt. Nu blir det krig mot min egen kropp. Det är inte alls lätt att stå emot hunger, men jag har fixat -14 kg med viktväktarna förr. Även om det var hemskt många gånger, så var det lätt värt det.

Sista 5 nu... de 5 svåraste också.

Nuvarande vikt: 63 kg

Målvikt: 58 kg

Håll tummarna nu för att det går lätt och snabbt.

//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0