Ny vecka japp japp

Tjo! Då var det ny vecka vilket innebär nya tag. Verkligen nya tag för min del, och för andras också för den delen. Första träningen idag efter 2 veckors resande och efter 1 veckas sjukdom. Inte helt frisk än men jag litar på min kropp att den klarar det, tänker gå ut lugnt. Så säger jag alltid... sen blir jag alltid så jäkla ivrig och peppad när jag är där... men jag ska försöka :) Kör 3 ggr denna veckan så får vi se hur det går. Håll tummarna nu för att jag får vara frisk resten av hösten!

Börjar skolan klockan 13 idag, skönt med sovmorgon. Slappa tider denna veckan fast blir säkert en massa självständigt arbete med projektplanen... som jag för övrigt inte alls ser fram emot att börja jobba med. Men vi kommer fixa det, jag och Maria :)

Var superförvirrad när jag vaknade och trodde av någon konstig anledning att det var mitt inatten trots att solen lyste in. Hade nyss drömt att en expojkvän hade lagt upp nakenbilder på mig på nätet och jag var jätteledsen när jag vaknade. Och ingen pojkvän fanns vid min sida att krama och pussa på för han hade redan åkt till skolan. SYND OM MIG!? :(

Ha en bra dag!
//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0