Onsdaaaag

Tjena! Onsdag idag vilket innebär skola. Har dock inte bestämt mig om jag ska gå hela dagen. Har etikhandledning nu på förmiddagen sen är det ett frivilligt seminarium i eftermiddag. Eftersom jag inte förstår ett dugg när den människan förklarar så är det tveksamt om jag ska gå på det. Får se vad jag bestämmer mig för. Tror det är bättre att plugga själv. Sen resten av veckan är jag ledig. Otroligt skönt. Blir dock plugg för hela slanten då vi har examination av vår projektplan på måndag och tenta på fredag nästa vecka. Wish me luck! Tror jag ska fixa det även om statistiken är en aning klurig...

Får la se om det blir träning också :) Beror på om jag slutar tidigt eller sent :)

Puss&Kram
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0