Yeah yeah yeah

Projektplan och opponentskap godkänt. Känns sjukt skönt. Jag och Maria var nog den grupp som det "klagades" minst på och det känns faktiskt sjukt bra... blev iaf godkända trots att vi hade opponerat på fel arbete... så dumt! Men nu är det bara att köra vidare :) Tenta på fredag så ska snart börja plugga på det... statistik alltså, världens dummaste påhitt.

Dagens planer är enbart detta... och träning ikväll då också :) 60 minuters Indoor walking står på schemat. Härligt! :)

Alltså... jag måste bara säga att jag är så jävla lycklig just nu. Kan inte tiden stanna här för en stund? I somras gjorde jag världens bästa val även om jag var sjukt olycklig ett tag så var det lätt värt mödan. Jag är världens gladaste. Allt är så perfekt att jag nästan blir rädd. What comes next?





I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0