Get to know me

Namn-Hilma Kajsa Filippa "Ippa" Lindenbjär Knutsson

Ålder-22 i sommar

Längd-1.68 m

Vikt-58 kg

Familj-Mamma, pappa, styvföräldrar, syskon, pojkvän och hundar

Bor-Kristianstad

Husdjur-3 vovvsingar

Tattoo-2 stycken

Favoritfärg-Grönt

Största passion-Allt som är vackert för ögat och för själen dvs. mode, inredning, smycken, kärlek, träning, hälsa, mat och sport

Dröm-Leva ett långt, lyckligt liv med de jag älskar mest och att alla får vara friska

Drömjobb-Herrejisses. Jag vet faktiskt inte.

Beroende-Träning, blir knäpp i huvudet annars med noll koncentration som resultat. Och mina nära och kära såklart!

Längtar-Tills vi tar examen och flytten till Norge!

Avskyr-När folk är dryyyyga

Sommar-Den tror jag kommer bli lite kaos faktiskt. Ska jobba röven av mig och flytta till Norge. Jag ska vara utan min älskade pojkvän hur länge som helst också, så det kommer bli tufft... men lärorikt. Men längtar givetvis lite ändå efter att få en rejäl förändring i mitt liv. Plugg är i princip det enda jag vet! Sorgligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0