Jajamensan!!!

Detta blir en bra dag, det känner jag på mig! Efter lite träning blev det bullfrukost. Nu blir det strax duschen, göra vid sig och lite sådär. Sen plugga om jag hinner. Skulle egentligen behöva åka inom stan men vi får se vad jag hinner med. Kalas hos systeryster + sambo ikväll. Ska bli kul att få se nya huset och den fina magen som växer <3 Ska få träffa min pojkvän också, en vecka sen sist, känns nästan som att inte ha en pojkvän ;P men han finns i mina tankar hela tiden iaf :)

Jag klippte mig häromdagen förresten, ganska sorgligt med tanke på att jag håller på att odla långt hår. Fram tills klippningen hade jag superlångt hår (för att vara mig, jag har ju alltid haft kort). Trots att hon bara klippte 1,5-2 cm så känns det sjukt kort nu. Jätteledsen :( Tur det växer ut igen. Dock tyckte hon att det var på tiden. Jag hade supermycket kluvna hårtoppar :S Inte fräscht!
Ha en trevlig lördag!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0