Känner det positiva flöööda.... haha.

Nej, nu har jag bestämt mig för att vara mer positiv. Jag kastar det negativa åt helvete långt bort. Nu får jag endast gråta av glädje fram till examen. Och på examen, då kommer jag fan i mig gråta i alla fall ;P Haha.

Har en ledig dag idag så jag kan plugga inför tentan på fredag. Är även ledig imorgon, sköööönt :) Enda avbrottet idag blir ikväll när jag ska träna. Blir Core och Step 2 :) Roligt!

Helgen blir nog öööövernice. Ska fira den sista ledigheten innan den sista praktiken drar igång på Måndag. Upp halv 6 varje dag, hej och hå! Nu känner man att orken börjar tryta på riktigt. Usch. Men jag ska göra mitt bästa. Då brukar det bli bra. Iallafall... tentafirande på fredag med vindrickande, på lördag blir det utgång med flickorna :) På Söndag ska jag träffa min kära pojkvän haha, blir inte mycket mer än 1 gång i veckan nu. Stackars oss. Men är det kärlek så är det, och då fixar vi det också :)

Näh... igång med plugget nån timme innan hundpromenad. Sen ska kroppen få jobba!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0