Partaj nummer 1 - done!

Igår var det partajdags hemma hos mig med Maria, Therese, Louise och Malin. Var supertrevligt och vi hade jätteskoj med en massa dans, deeptalk, sexsnack och megafonprat. Überskoj brudar, tack för att ni finns, ni gör mig så glad :)

Ikväll är det dags för party igen. Ska förfesta hos Louise med både kända och okända människor. Ska bli superkul :)

Så nu har jag nyss plockat av gammalt smink och tvättat mitt snuskiga hår. Så nu är det bara på med nytt smink och i med nya hårprodukter igen. Haha. Att man orkar. Men SÅ värt det!

Ska börja göra vid mig nu och sen bär det av till den andra Louise för kinakäk och det viktigaste - DRICKA!
Älskar livet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0