Pluggpaus

Klädsel
Vad har du på dig idag:
svarta jeans, vit blus/skjorta
Vad använder du just nu för skor: alla möjliga... kängor/boots/stövlar/converse
Favoritfärg på kläder: jag gillar nog de flersta färger :)

Senaste person som
Sov i din säng:
Yazdan
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Inte den blekaste
Du gick på bio med: Yazdan
Du gick på stan med: Maria
Skällde på dig: Det var säkert mamma, haha

Senaste
Låt du hörde:
Like a G6
Film du såg: Jag är nog dement...
Mat du åt: En macka imorse
Kram: Boyfriend
Puss: Samma som förra...
Fest: Förra helgen :)
Känslan: Jag duger fan inte till någonting!
Ilska: Den infinner sig just nu...
Resa: I somras, Turkiet
Glädje: Igår :)
Dröm: Det var ett tag sen jag kom ihåg någon
Boken du läste: Akutsjukvård... haha.
Personen du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Jemsie
Personen du fick sms av: Yazdan
Gången du åt en 7-eleven korv: Vet i fan om jag ens gjort det
Gången du var utomhus: Idag när jag skulle handla
Gången du sov: Imorse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Aldrig hänt
Saken du köpte:
Ingredienser till en tårta jag ska göra

Om dig

Namn: Hilma Kajsa Filippa "Ippa" Lindenbjär Knutsson
Ålder: 22 i sommar
Smeknamn: Ippa
Sysselsättning: Umgås med vänner, träna, festa, ha kul :)
Bra egenskaper: Ärlig och drar mig inte för att säga vad jag tycker och tänker, öppen och ödmjuk
Dåliga egenskaper: Kort stubin
Linje/klass: Jadu... vår klass heter något på cirka 85 siffror och bokstäver... men Sjuksköterskeprogrammet på Högskolan i Kristianstad, examensår 2011. Blir det bra?
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Gröna
Skostorlek: 37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0