Sexy body

Detta är nog första gången jag säger det men; jag älskar min kropp! Den är fantastiskt vacker måste jag säga. Den har perfekta kurvor med rumpa, lår och bröst men är samtidigt ganska slank. I love it! Dessutom är den otroligt stark faktiskt :)

Hade jag varit kille hade jag definitivt velat ligga med mig! ;)
Jag vet inte om det är p.g.a. viktnedgången som jag älskar den och äntligen känner mig nöjd med den. Jag tror faktiskt inte det. Jag tror det beror på att jag äntligen mognat och lärt mig att älska mig själv precis som jag är. Sen har jag en pojkvän som överöser mig med komplimanger precis hela tiden. Han övertygar mig verkligen om att jag är vacker och bra, precis som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0