Tuesday

Japp, tisdag idag vilket innebär LEDIG! Sjukt skönt. Har förberett inför slutbedömningen imorgon och nu ska jag snart börja tentaplugga fram tills det är dags för träning ikväll. Blir 60 minuters löpning. TAGGAD! Alltså... nog för att det är svinjobbigt och allt det där. Men desto jobbigare det är, desto mer förbannad och taggad blir jag, alltså tar jag i mer än vad jag skulle gjort om det inte var SÅ jobbigt. Efter träningen blir det nog en lugn kväll skulle jag tro. 

Har börjat föra mat- och träningsdagbok igen. Ett hett tips för er som har svårt att nå era mål när det gäller vikt osv. Jag säger bara... gud vad man äter mycket som man inte tänker på! Skriver man ner allt man äter så blir man mycket mer medveten. För mig som räknar PROpoints är det ju nödvändigt att skriva ner allt, annars håller jag inte koll på hur många jag ätit upp. 

Så... är ni med mig nu fram till beach'11? Tänkte även jag skulle dela med mig i bilder och ord hur en matdag á la Ippa kan se ut. Men snälla... bara ni inte tror att jag lever ett exemplariskt liv vad gäller kosthållning och sådär. Jag slarvar REJÄLT ibland, och även lite för ofta ibland. Men va fan, man måste ju faktiskt LEVA levande också, inte bara finnas till för sakens skull. Livet är alldeles för kort för det. Jag säger som alla andra svenskar: lagom är bäst!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0