Wednesday

Hej!
Onsdag idag, vilket innebar sovmorgon med min älskade och sen direkt iväg till slutbedömningen på praktiken. Jag fick VG och de var jättenöjda med mig så det känns sjukt bra. En sak att checka av på listan. Börjar se slutet nu, underbart om det går vägen!

Fick hem papper från sekten (ja jag kallar sjukhuset för sekten... för att det är som en sekt) som var i storlek med ungefär 3 biblar eller liknande. Nog för att det ska bli spännande med sjukhuspraktik (just för att det var så längesen) men jag gillar inte när det verkar helt överseriöst. Jag är fortfarande i stadiet där det betyder mycket mer att ha kul än att göra nytta ;P Hoppas jag kan få ändra uppfattning om sjukhusvård under den kommande praktiken.

Ska snart bege mig iväg till träning. Blir core och step idag. Och ni får ingen matdagbok av mig idag, för dagens kosthållning har verkligen varit hemsk. Den har bestått av det som har gått att få tag i ungefär. Så nej, ni hade inte blivit särskilt impade av den kan jag säga! Imorgon däremot så får ni nog se lite fina bilder igen ;)

Efter träningen ikväll så blir det nog lite plugg och sen ta det lugnt och ladda inför SKOLA imorgon! Herregud... skola? Det var ju 100 år sedan... ;P

Ha en bra dag/kväll!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0