Förvirrat tillstånd

Jag vill bli vuxen på riktigt
Ha ett jobb att gå till på morgonen
Ha min älsklings namn på min brevlåda
Jag vill koka mitt eget kaffe
Handla min egen mat
För att så småningom
Se mina egna ungar springa runt
I mitt hus
Med två ringar på mitt vänstra ringfinger

Men samtidigt
Så vill jag sätta livet på "hold"
Så att du och jag kan vara
Precis där vi är nu
Lyckliga

Så att vi kan sova
Till klockan två på eftermiddagen
Festa hela natten tillsammans
Skriva nasty fyllesms
Älska en massa ibland
Hålla handen en hel kväll
Utan någon som stör
Spelar ingen roll hur, var eller när
Men bara vara som vi vill
Leva i nuet
Utan att behöva tänka på någon annan
Än oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0