Nu tar vi ledigt

Japp nu tar vi ledigt i 4 dagar från praktiken. Ska bli jävligt gött. Behöver smälta allt och vila upp mig lite. Ska in i badrummet snart och ha en riktig SPA-stund för mig själv innan jag ska bege mig hem till min pojkvän. Det blir månadens vaxning idag och det tar riktigt lång tid. Jag har vaxat i så många år nu att jag bara behöver göra det en gång i månaden, ibland mer sällan. Sjukt skönt. Ibland får jag raka mig akut och då skär jag mig ALLTID. Fattar inte hur alla orkar med rakning. Sliter på huden som fan med :(

Ska i alla fall till maxi senare med älsko och storhandla. Sen ska vi laga ihop något gott. Längtar riktigt mycket efter mat, har bara ätit en bulle och en semla idag. Jag som hatar semlor. Men det var riktigt gott till och med, det mesta går ner när man är riktigt hungrig.

Puss&Kram
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0