Praktikdag nummer 1

Hej!
Idag var det första dagen på den nya praktiken. Det gick bra :) Än så länge verkar det vara helt okej, hoppas jag kommer trivas. Idag var det mest prat och rundvandring och hänga med och kolla. Hoppas att det kan bli självständigt och bra om ett tag :) Annars måste jag säga att jag är helt slut. Vilken ansträngning. Det är alltid jättejobbigt att komma till ett nytt ställe tycker jag, men bara den första dagen är avklarad så brukar det kännas mycket bättre.

Ska praktisera Måndag till Fredag denna veckan. Alla arbetspass är dagpass förutom på onsdag, då jobbar jag kväll. Har nog bara 3-4 kvällar, resten dagturer. Sen behövde jag bara jobba en helg, vilket uppskattas :) Så nu är det bara fullt ös, medvetslös som gäller!

Ser mest fram emot när det blir helg så man kan slappna av i två dagar i alla fall. Praktik för mig innebär alltid ångest eftersom jag känner mig så utsatt när jag är praktikant. När jag jobbar däremot är jag säkrare än många.

Puss&Kram
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0