Time to go

Gårdagen var nice med mycket vin och skratt :) Slutade på Grand tillsammans med Maria. Ska tilläggas att vi var typ 10 personer innan dess men 8 pallade inte trycket ;)

Haft en bra morgon som liknar palliativ vård. Mat och en massa vätska är det enda som gäller :) Nyss kommit hem till mamma igen... ska duscha och göra mig lite fräsch innan det är dags för att dra och kolla när hjärtat spelar boll.

En jävligt tråkig sak som hände... killen som bodde där vi förfestade hade sedan gått in på min spotify (eller ja, jag lämnade den inloggad... tänkte att... det är liksom 2011... man behöver la inte logga ut?) och tagit bort alla mina listor (cirka 10.000 låtar totalt) sen gjort en ny och tom lista som heter "Fuck you". Den dagen jag får tag på honom... inte för att jag är farligast i världen men han vet nog inte vem han leker med. Är jag arg så är jag RIKTIGT arg.


Näh, dags för en varm dusch!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0