Toooorsdag

Tja! :)
Haft ont i halsen som FAN och varit illamående. Suger rejält. Funderar på att köra en fuling och träna ändå fast jag är kass. Det är ju big "nono" på det men jag är bara så less på att bli kass när jag äntligen kommit igån med träningen. Jag hinner liksom aldrig komma igång på RIKTIGT. Tråkigt :(

Igår var en bra dag :) Jag och Maria stack till stan, fixade med Norgegrejer, tog passfoto och lite så. Sen stack jag hem till Y för lite mys sen drog vi två iväg till Bånken Pub och Restaurang och avnjöt en god middag. Sjukt gott och sjukt mätt! Sen kollade vi på bio, "Little Fockers - meet the parents". Rolig! Sevärd verkligen :) Efter det stack vi hem till honom och bara umgicks. Sjukt perfekt dag!

Idag är en mindre rolig dag... plugg och massa fix står på schemat... och kanske träning då. Det blir Indoor walking i så fall. Hade egentligen planerat löpning men det hade blivit alldeles för tufft för mitt hälsotillstånd, så jag väljer en lightvariant av träning... en träningsform som man kan göra hur jobbig som helst... och hur lätt som helst. Perfekt en dag som denna.

Ser fram emot helgen nu. Ska ladda inför praktiken som börjar på Måndag. SJUKT nervös men ska bli roligt (förhoppningsvis) samtidigt. Imorgon (fredag) blir det kanske skola en liten stund på förmiddagen... och sen träffa Maria och fixa det sista med vår c-uppsats, gå till biblioteket och leta upp referenser. Kanske ett yogapass om jag inte är allt för dålig och sen en filmkväll och massa chill. På Lördag är det kalas på kvällen som gäller hos systeryster. På Söndag är det handboll och sova tidigt som gäller (ta bussen 06.10 på Måndag... shit).

Ha det gott!
//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0