Då är det dags...

Imorgon påbörjar jag den sista terminen och sista kursen på sjuksköterskeprogrammet. Hur känns det? Blandade känslor verkligen. Jag vill som in i helvete... men samtidigt vill jag inte alls. Kan man sätta livet på "hold" en stund? Allt är så himla bra nu. Jag vill inte ut på praktik. Erfarenheterna säger "ajaj". Jag vill inte till Norge. Jag vill vara hemma med min underbara pojkvän, familj och vänner... Usch. Men jag känner att det är något jag måste göra. Jag måste avsluta det jag påbörjat. Hur det går... det får vi se.

Så... nu börjar skolan igen alltså och jag sitter här och bölar som en liten flicka. 50 % hormoner, 50 % äkta ångest.

Till något roligare... har nyss haft skypedate med Carro :) Känns bra att ha en Norge-expert som pratar Svenska. Huuu... hur ska jag förstå någonting där borta? :S Har även varit på Thaiboxning med Louise ikväll, de va fräckt! Hade jag haft tid hade ja börjat ;) Ultimata sysselsättningen för mig som älskar astuff träning och behöver ta ut mina aggressioner ibland ;)

Nej... nu ska ja lägga fram en outfit tills imorgon sen blir det nanna :)

Puss&Kram
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0